- BLOGGPAUS!

Lite frågor jag fick på msn angående detta:

Varför slutar du blogga?
Slutar och slutar, det är mest en paus.
Men mer svar finns lite längre ner!(fråga 4)

Hur länge ska du ha pausen?
Jag vet inte, tills jag får blogglusten tillbaka antagligen!

Kommer du att ha kvar denna bloggen?
Jajemänsan!

Kommer du att fortsätta blogga senare?
En fråga som är lite svår att svara på.
Jag vet inte helt säkert, men jag ska försöka
att börja blogga igen, men inte säkert att jag vill.
Så ni får hålla utkik, kom tillbaka om en månad eller så!
Är jag inte tillbaka i uppdateringen då, så bloggar jag nog
antagligen inte igen. 

Varför tappade du blogglusten?
Asså, jag är väll inte riktigt en bloggare som sagt.
Jag tycker själv att mitt liv inte är intressant så varför
ska jag dela med mig av det som händer i det liksom?
Känns så onödigt, och det är nog där allt började.
Sedan har jag testat med pauser flera gånger,
och jag har mått bättre och känt mig friare liksom.
Och ingen i denna världen kan tvinga mig att blogga dessutom.
Så nu tänkte jag köra med en lång paus! Gott för mig! ;)

Varför har du så lite inlägg, och har redan en paus?
Här är ett klart tecken på att du är en ny läsare!
Jag har haft en blogg tidigare, så bytade jag till denna.
Den förra hade jag ganska länge faktiskt!
Men som sagt, det var inte längesedan jag skaffade denna.
Men jag är samma person liksom, så man får ju tröttna på bloggandet
även fast man nyss bytat "namn" eller hur? ;)


Ha det nu askalas alla fina läsare,
Så hörs vi
, kanske.



Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0