- Cat fight

Halloja! Kul att ett par ville vara med på veckans blogg tävlingen! Det dröjer inte länge tills vinnarna utses! :) .... Just nu mobilbloggar jag, om ni undrar varför allt blir så konstigt. Jag brukar ju dela upp texten i olika delar och så, but det funkar inte just nu. ;) på tal om får, så ligger min katt just nu på mitt huvud. Hon brukar sova där, haha? Ointressant fakta? Ohja men visa lite hänsyn.. Jag är ganska trött, ligger i sängen och har en katt på huvudet. Vad tror ni egentligen? ;) Och jag smsar även med min lilla älskling alexandra, och jag fick reda på att hennes bror kallade mig för wendy idag, och så drog han ett skämt och gissa om jag dog i flabb? Haha... Orkar inte dra skämtet för er nu, sorry. Men jag känner att det är dax att sova nu. Förlåt en ett stört inlägg. Puss.

Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0