- Halv sover..

Usch fyf*n.. Ligger i sängen och smsar och nördar mig lite vid datorn.
Idag har jag varit med sötnosen carina och vi har haft en gr8 dag!
...Förutom att vi fick värsta dissen men det löste dig efter som! :)
På kvällen träffade vi Jocke och Arvid i typ 5 minuter, Arvid lite längre 
eftersom han skulle åka buss någon stans höll vi han sällskap. Snälla tjejor! (y

Jag orkar inte riktigt skriva alla failar och allt roligt som gjorts och sagts idag
men jaja, nu vet ni iallafall vilket pucko jag var med!
Imorgon ska jag vara med ett annat pucko, nämligen alexandra! ;)
Hon ska färga sitt hår, och jag skulle oxå gjort det men jag väntar på
att Linnéa kommer hem till oss och klipper+slingar mitt hår istället! Längtar!

Men nu ska jag fortsätta sova, så vi hörs!

Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0