- Mår bra utan bloggen!

Det är så jävla gott att bara skita i att uppdatera och bara ta det lugnt. Jag har inte orkat datorn, jag har inte orkar bloggen! Så tyvärr blir det paus IGEN här på min blogg. Jag vet INTE hur länge, men jag vet att jag mår bra utan bloggen! Så jag orkar inte. Nej, detta drabbar inte veckans blogg! Vinnare kommer men dom vinner inte bara veckans blogg, utan månadens blogg! Eftersom jag garanterat inte bloggar på en månad! Nu när jag går i skolan har jag inte tid, jag har inte ens tid och ork för bloggen på loven! Så ha det gött! Tror inte vi hörs igen på ett bra tag. Ska inte säga förlåt, eller något liknande. För jag mår liksom bättre utan bloggen. Hihi! ;) Allt för mig själv. Fast det är ganska självklart. Min blogg menar jag! :) Vinnarna kommer imorgon som det är planerat nu, håll utkik. :)

Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0