- Mysko förfan!

Igår så skrev jag ett inlägg och det publicerades 22:22:22!
Det är nästan läbbigt! Haha, jag vet att det bara är en slump, och kanske
inte alls läskigt, för er! Kanske inte för mig heller men.. Jaja, erkänn coolt iaf? ;)

Idag har jag slöat framför tvn hela morgonen, kollade på ett cirkusprogram
eftersom jag var helt insnöad i soffan bakom en varm och gosig filt som jag
absolut inte ville flytta på, så orkade jag inte hämta kontrollen. Men faktum
är att jag faktiskt fastnade i programmet! Det var massa kinseser som skulle göra
en cirkus på IS, och så smälte isen så dom fick göra ett nytt nummer på en timma,
och det numret skulle utföras på land. Och sedan när isen väl hade frusit igen, då
övade dom och en kille stoppade taggarna på skridskorn ner i ett vattenrör så det
sprack. Gissa om jag skrattade eller? Hahaha, tyckte så synd om dom, men ändå,
fatta hur länge dom har tränat så går allt som bara kan gå snett, det går snett.
Haha, så sjukt komiskt? Nästan tillgjort för att vara en film ju? Eftersom allt slutade
ju med att det blev en succé och alla vara glada.. Det låter ju nästan som en film? 

Senare kommer efterlängtade Alexandra hit, så ska vi lana lite sims! ;)
Sedan vet jag inte riktigt vad vi gör, men vi får la se på det!
Men just precis NU så ska jag göra mig iordning!
Sitter här i myskläder och nötar mig med bloggen & facebook. Skärpning?
Jag som brukar vara klar med allt tio! Jag är 1 timma och 15 minuter sen!
Fifasen!

Se you latur aligatur!

Kommentar
Postat av: Amanda Rieem

SÖt blogg! :D

2011-01-05 @ 11:44:30
URL: http://scenbloggen.com/amandarieem

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0