- Snö på bloggen? Nej tack!

Det är ju fortfarande sjukt mycket snö utomhus, men jag tror
inte att jag vill ha snö som faller på min blogg längre, blir så trött
på det när jag läser, så kommer det liksom prickar på texten, headern
mongar sig längst upp, och ja.. Vill ju ha sommar!
Nu åker snön!
Kanske inte utomhus men på min blogg! ;)

Idag är planerna att kolla på film med Carina ikväll, kanske vara lite idag oxå..
Vet inte om jag lovat alexandra något? Men då får hon oxå
komma om det går för Carina! Annars får jag se hur det blir!

Just nu sitter jag här och muppar mig, men ska snart fixa iordning mig.
Fast först ska jag gosa ner mig i soffan med katten, datorn och tvn!
Det är inte långt kvar av lovet nu, jag får panik. :(

puss.

Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0