- Varför vaurora?

Jo, mitt bloggnamn vaurora kanske ni inte har hört förr.
Men faktum är att, det har inte jag heller hört. 
Tanken slog mig igår att jag kunde heta vaurora. 
Och jag kom och tänka på det när jag hörde supernova som är medinas låt.



Om ni lyssnar noga när det har gått ca 58 sekunder så sjunger han "aurora".
Och jag har såklart fått just den textremsan på hjärnan och gått runt och
nynnat det namnet & ja, hela raden där, tusen gånger om.
"aurora, kan du stanna med din supernova, för jag famlar har slut på låga,
och jag brinner för dig, som tusen månar........"
Och varför inte bara lägga ett V som är början på mitt namn innan namnet aurora?
Jo så fick det bli! Så det är där ifrån namnet kommer ifrån!
Jag heter inte ens i närheten av vaurora, men jag kan väll göra som jag vill elle? ;)
Kissie är faen inte likt Alexandra heller, so....
Men skitsamma, nu vet ni hur mitt bloggnamn föddes! ;)

Kommentar

Här kommenterar du inlägget:

Ditt namn:
Ska vaurora minnas dig?

E-postadress: (bara vaurora ser den)

Din blogg:

Skriv här under:

Trackback
RSS 2.0